Після війни залишився досить великий відсоток німецької трофейної техніки. Її стало ще більше, коли радянські офіцери почали переправляти з розділеної Німеччини легкові автомобілі довоєнного виробництва. «Mercedes», «DKW», «Steyr», «BMW» і «Hanomag»... Вантажний транспорт німецького виробництва зустрічався рідше, а громадський, напевно, був просто унікальний. Це фото зроблено в місті Козелець Чернігівської області, в 75 кілометрах від Києва. І воно є поки єдиним наочним підтвердженням, що по дорогах їздив автобус «Saurer».
Компанія Adolph Saurer AG походить зі Швейцарії, але з 1908 року заводська філія була обладнана у Відні, поклавши початок австрійському «Заурер». Після об'єднання Австрії та Німеччини в 1936 році, філію ідентифікували як німецького виробника.У модельному ряду, крім комерційних вантажівок і автобусів, впевнено себе почували і військові машини, чиє становище тільки зміцнилося в зв'язку з військовими діями.
Так, в 1941 році почалося виробництво вантажівки «Saurer BT 4500», вантажопідйомністю 4,5 тонни і 120 кіньми під капотом. Точного числа випущених вантажівок не знає ніхто, їх кількість тільки імовірно складає кілька тисяч. Якраз на базі цих вантажівок будували автобуси з тим же індексом. Два з них обслуговували київських пасажирів...
Фірма «Заурер» активно розвивалася на транспортному ринку до 1982 року, будувала вантажівки, автобуси і тролейбуси. Правда, була вже не настільки популярна. Існує вона і нині...
За матеріалами сайту the-city.kiev.ua
Коментарі
Дописати коментар