Офіційний текст оголошення Папи Римського про зречення від престолу

Папа Римський Бенедикт XVІ. Фото: АFP
iPress.ua подає переклад тексту звернення Бенедикта XVI до членів консисторії колегії кардиналів. У цьому зверненні Папа Римський оголошує, що 28 лютого покине папський престол. 

Дорогі брати,

Я закликав вас до консисторії колегії кардиналів, щоб повідомити вам про рішення, яке є надзвичайно важливим для життя церкви. Після того, як я неодноразово сповідався Богу, я дійшов висновку, що через мій похилий вік моїх сил вже недостатньо, щоб очолювати Папський Престол.

Я добре усвідомлюю, що це пастирство, через свою духовну природу, вимагає не лише слів та вчинків, але й також молитов і страждань.

Однак, у сьогоднішньому світі, який так швидко змінюється і ставить під питання віру, щоб нести слово Боже, необхідні сила як духа, так і тіла. Ці сили протягом останніх місяців залишили мене настільки, що я усвідомив свою нездатність належним чином виконувати обов'язки.

Тому, усвідомлюючи серйозність свого вчинку, я оголошую, що зрікаюся папства, у яке мене звели кардинали 19 квітня 2005 року. 28 лютого 2013 року о восьмій годині вечора Святий Престол буде вільним, і конклав обере нового Понтифіка.

Дорогі брати, я щиро дякую вам за усю вашу любов і працю, якими ви підтримували мене у моєму служінні, і я прошу вибачення за свої недоліки. Тепер передамо Святу церкву нашому Господу Ісусу Христу і благатимемо Мати Божу, щоб вона допомогла кардиналам в обранні нового Понтифіка. Щодо мене, я сам також віддано служитиму святій церкві у майбутньому, проводячи життя у молитві.

Джерело: iPress.ua

Коментарі

  1. мені імпонує вчинок понтифіка. Людина вдалася до кроку, який мало хто зміг би повторити. Вона ДОБРОВІЛЬНО відмовилася від ВЛАДИ. І зробила це не під тиском обставин, а тому, що просто так забажала. Це прояв справжньої мудрості

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар